Dugaan ke-3 Ramadhan 2011

No Comments
Assalamualaikum.....

Waahh...sibuk sungguh semua yer. Meriah nampak? Mesti keseronokan dan kegembiraan menari2 di dalam jiwa yer. Kita nak sambung kisah semalam.

Ahad tu, kita bangun pagi dalam keadaan yang segar sebab dah cukup rehat. Maka mulalah menyapu dan mengemas rumah. Dalam pada kita menyapu, Adam bacakan sms dari adik kita Ida. Katanya mak pula ada di hospital PD sebab chest pain juga. Kita terus campak penyapu, sarung tudung terus start engine.

Sampai di emergency hospital PD, kita tunggu dengan Ida kejap kat luar. Tak lama tu kena panggil, dan mak kena masuk ward. Sama juga, doktor buat segala macam test juga. Bezanya kita tak tidur hospital sebab memang x boleh tunggu. Lagipun mak nampak macam ok sikit.



Esoknya pagi2 lagi kita dah masak untuk bawa ke hospital. Sampai di hospital, mak cakap semua test ok. Tak ada yang positif jantung, kolesterol dan sebagainya. Maka doctor detect mak sakit dada sebab gastrik yang melampau. Maka kena buat ujian untuk scope usus nanti.

Petang Isnin, mak dah boleh discharge.

Alhamdulillah. Tapi kita memang risau sangat kalau ada mana2 family yang sakit. Tapi kalau kita sakit, biasanya kita dok la kat hospital sorang2. Tak ada siapa yang sudi teman pun. (ngada2 kan..hehehe)

Disebabkan itu semualah maka tumpuan kita lebih kepada follow up kesihatan mereka, bukannya kepada raya. Kesihatan itu lebih penting dari perayaan...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

0 thoughts..