Selasa, 12 Februari 2013

Kalau Sama, Betul ke Panas?

Assalamualaikum.....


Ha, sama kan anak dengan bapak. Orang kata kalau anak lelaki serupa dengan bapaknya, panass. Iye ker? Adam dan hubby, bukan setakat serupa wajah, tapi siap perangai, kegemaran, yang tak suka, skills, minat dalam subjek semuanya sama.

Yang jadi mangsa... Mama lah kan. Ada 2 orang yang perangai sama berebut Mama. Haihlah....


15 thoughts..:

Kakcik Nur berkata...

Hahaha... Photocopy ya? :)

Daddy Ziyyad berkata...

rupa saya sama macam ayah saya...Mmg dulu selalu panas...sekarang bila saya dah kawin..dah jarang panas...tapi sekali sekala, panas jugak...hahahaha

NzA berkata...

anak abah....hehehe.....

Deqla manjew berkata...

sama...tp tak serupa.. ;)

ummiross berkata...

Ye lah, serupa sangat kan, bibir tu sebijik, panas sikit2 takpe kot, mereka nampak serasi tu.

Azham Vsvc berkata...

Saya rasa Adam masih ada iras-iras Kak Aziela tapi genetik daripada husband akak lebih menyerlah hehe. Semoga Adam membesar menjadi insan yang berguna, berbakti kepada ibu dan bapanya dan berjaya dunia akhirat, amin!

Aziela berkata...

@Kakcik Nur Lebih kurang kan

Aziela berkata...

@Daddy Ziyyad Hahahahah...lamanya saya nak tunggu anak saya kawen, Doc.

Aziela berkata...

@NzA Baby papa...hehehehe

Aziela berkata...

@NzA
Baby papa, kak

Aziela berkata...

@Deqla manjew Yer kan..?

Aziela berkata...

@ummiross Apa tak serasinya kak, perangai sama.

Cik Nurul Siezuka berkata...

Alooo comel.. sebijik betull.. ;)

Mrs Velentine berkata...

orang tua2 cakap kalau muka sama panas...mcm adik MV selalu jer sakit sebab muka dia mcm babah..

Rahmah Abd Mutalib berkata...

Sama tapi perangai tak sama..Adam lebih sentimental jiwanya..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink