Rabu, 20 Februari 2013

WW : Polisi Beristeri-isteri

Assalamualaikum.....



1.Sumbangan Tabung Kebajikan untuk petugas bagi anak-anak yang baru lahir tidak tertakluk sehingga anak ke-lima sahaja. Selagi petugas itu menerima kelahiran anaknya, maka dia layak untuk menerima sumbangan itu. Anak-anak petugas juga tidak hanya tertakluk kepada anak daripada isteri pertama sahaja. Selagi petugas tersebut mendaftarkan nama isteri yang lain, maka ianya akan diiktiraf syarikat.

14 thoughts..:

Cho Zila berkata...

orang HRler katakan yerk...

makchaq berkata...

Kira syarikat ni memang open minded la dengan orang yang beristeri-isteri..

are_lin@yu berkata...

wahh hbat ke pada anak isteri2 tu..hihi

Wak Gelas™ berkata...

sonoknyer kalo ada isteri isteri gituu.., uhuuUU

Temuk berkata...

Nampaknya syarikat memang prihatin tentang anak-anak petugas. Tak kira berapa ramainya. Baguslah, para anak mendapat manfaat.

Mrs Velentine berkata...

tp kalau gov.hanya anak pertama di jabatan tersebut aja yg dpat

TiranaAduka berkata...

Alhamdulillah syukur TA tumpang happy..ada yang prihatin

Aziela berkata...

@Cho Zila Hahahahah...kadang2 rasa kelakar pun ada, tapi serius dokumen, kan kak.

Aziela berkata...

@makchaq Nak buat macam mana. Dah sah beristeri, kenapa nak menidakkan, yer tak?

Aziela berkata...

@are_lin@yu Hebat kan...hahahahha

Aziela berkata...

@Wak Gelas™ Bab mana yang seronok tu wak?

Aziela berkata...

@Temuk Hanya sedikit bantuan, Pak Temuk. Terima kasih sudi mampir.

Aziela berkata...

@Mrs Velentine Wah, seorang anak jer?

Aziela berkata...

@TiranaAduka TA areb menambah bojo yo? Haiipp!!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink