Isnin, 9 April 2012

Pakaian Ketat dan Siksa di ABPBH 2011

Assalamualaikum.....

Waahh..dah selesai kan ABPBH 2011 malam tadi...

Tahniah kepada Aaron Aziz kerana menjadi artis paling popular. Sememangnya nama beliau meletup2 segala kan...? Dan sememangnya beliau layak.... Rasanya semua pemenang adalah layak. Kita paling terharu bila Fizz Fairuz di umumkan. Alhamdulillah... Tibalah masa beliau untuk menikmati kejayaan setelah lama berkorban dalam dunia seni. Tahniah Fizz Fairuz.

Pakaian artis2 semua cantik2. And this year agak sopan sikit compared tu tahun2 lepas... Alhamdulillah... Cuma kesiannya tengok artis2 wanita yang tersiksa benar nampaknya memakai pakaian yang serba ketat. Fasha Sandha sebagai contohnya, hingga terpaksa dipimpin mendaki tangga menerima anugerah. Even Farah Fauzana pun nampak macam kurangs elesa dengan pakaian yang ketat dan kasut yang melangit tinggi tumitnya. Kesian juga pada Najwa Latif. Walaupun seluarnya tak berapa ketat, tapi bila kamera pusing di belakang beliau, jelas ketat seluarnya dari bahagian pinggang ke paha. Dan Najwa juga nampak agak kurang selesa dalam persembahan tersebut. Nasib baiklah Black tu gentlemen...goyang lebih sikit to cover her.

Cuba tengok sikit gambar2 nie yang kita pinjam dari Abang Nara di http://www.beautifulnara.com/








Oh yer, jangan lupa teka harga sate kambing di entry SINI.  Nanti ada mystery gift tau...

3 thoughts..:

Rai Ourkizuna berkata...

a'ah kan..nampak sopan sikit baju diorang..walau pun tak tengok tahun tahun lepas tapi boleh agak dah..

err..buruk la baju najwa tu..nape tapi design kain instead of seluar..

Rahmah Ram Ram berkata...

saya suka baju ziana zain dan fazura..classy dan cantik dorang tu...

pape pun Tahniah pada Aaron Aziz kerana berjaya atas usaha beliau sendiri yang bermula dari bawah. Tapi yang herannya kenapa pulak Zed Zaidi tu bersuara lebey...bukanke dia tu timbalan presiden artis-artis malaysia..ada ke keluarkan stement mcm tu..dah dia tu tak laku lagi mau kasi statement bukan bukan...DENGKI la tu :)) hehehehe......

Azham Vosovic berkata...

Saya suka pakaian Najwa Latif sbb tu trend sekarang juga rasanya...cantik kombinasi warna merah dan kelabu hitam tu hehehhehee

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink