Perkongsian Yang Betol-betol Hangat!

5 comments
Assalamualaikum.....



Kaki Wayang iaitu owner blog Betol-betol Hangat bertanyakan kita mengenai perkembangan blog ini. Untuk menjawab pertanyaan beliau itu, kita tepekkan screen shot dari Nuffnang ini.

Yer, jawapannya memang pertukaran feed dengan blog beliau sangat, sangat, sangat, sangat, sangat keberhasilan. Tengoklah referral untuk blog kita. 90% daripada blog beliau. Itu belum tengok analytic lagi. Dulu, nak tengok jumlah visitor pun menitik air mata. Yerlah...setakat ciput puluh2 minimum jer. Sekarang? Alhamdulillah...adalah bunyi tus, tus dah.. Syukur, Alhamdulillah.

Kepada Sdra Azri, iaitu Kaki Wayang. Terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi membantu kami blogger2 ciput nie melangkah lebih jauh lagi. Nak kata blog nie baru, tidaklah. Tapi kita akui, promosi untuk blog nie, memang sangat kurang. Antara sebabnya ialah kerana kita tidak ada akaun facebook (tutup akaun), twitter dan lain-lain laman sosial. Tambahan lagi, jadual kehidupan profesional dan peribadi di alam nyata ini sangat menghimpit masa yang ada hingga menyukarkan pergerakan kita untuk BW. Mujurlah ada pertukaran feed dan segmen2 yang membantu sedikit sebanyak.

Kita tak pasti pertukaran feed ini berapa lama, tapi ianya dah cukup membantu blog My Rainbow ini.

Terima kasih sekali lagi kepada Sdra Azri.

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

5 thoughts..

Emma berkata...

hehehhe gud luck akak =)

alin berkata...

Singgah dari Lulu-Pages..
salam kenal :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah...bagus2..tahniah kak...enjoy blogging yA

Unknown berkata...

pertukaran feed tu cmno lak kak?

Kaki Wayang berkata...

Alhamdulillah...berguna juga kan...hasil yg lumayan..lepas ni azri akan ajar pula nak dapat BE,nak naikkan pagerank dn alexa dgn mudah..yg dipanggil backlink..tahniah yer azri ucapkan..