Weekend Yang Meletihkan... Lagi!

3 comments
Assalamualaikum.....

Cerita pasal weekend.

Jumaat : Selepas balik kerja, terus berdesup ke PD. Duduk sekejap untuk ambil Adam, berdesup pula ke Melaka. Sampai Melaka dah almost midnite. Kemas rumah sikit2 sambil putar washing machine. Tidur pukul 2.00 pagi at last bila semua baju dah basuh finally. 3.30 pagi bangun semula. Dapat tidur satu jam setengah. Terus keluar, seret Adam pagi2 buta tu. Tunggu hubby sampai dari Kuantan. Last2 sampai rumah semula dah pukul 5.00 pagi.

Sabtu : Terus tunggu Subuh dan terus bersiap sebab hubby ada breakfast meeting dengan kawannya. Kami kena follow. Tunggu hubby dengan kawannya siapkan kerja di depan kilang sampai pukul 4.00 petang. Memerap dalam kereta. Lepas siap, balik rumah Mummy, siapkan Adam punya homework and project. Completed, pukul 10.00 malam. Rasa sangat longlai sebab tak ada rest langsung. Kepala sangat berat, badan rasa sangat lesu, tapi kaki masih mengheret. Pukul 10.30 tiba di rumah, boys semua terus tertidur. Kita masih x dapat tidur sebab terlalu penat. 2.00 am juga tidur.

Ahad : Bangun pagi, breakfast ala kadar di rumah, terus ke rumah Mummy. Bindingkan project Adam, lunch and rempit ke PD. Lepas letak Adam di PD, berdebus ke Kuantan. Tiba di Kuantan, pukul 8.30 malam. Setelah selesai dinner, jam dah pukul 9.45. Pukul 11.00 malam tidur.

Isnin (Today) : 3.30 pagi bangun dan bersiap. 4.00 pagi gerak ke KL dari Kuantan. Baru keluar rumah, polis tahan kat roadblock. Polis takut2 tanya : Nak pergi mana? Kita kata nak ke KL, kerja. Otomatik polis tgk jamnya. Sempat ker? Polis tu tanya. Kita kata, Insyaallah. Polis2 tu pesan : KALAU NAMPAK ADA 'BAYANG2' JANGAN BERHENTI YER.... Perghh.baaiiikkkk jer. Kita ckp tq, dan terus rempit ke KL. Sampai opis, 8.45 pagi. Stuck dalam meeting room sebab hari ni ada interview. 17 candidates today. Keluar bilik interview, dah almost 6.00.

Sekarang : Rasa macam nak terus tidur kat sini......
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

3 thoughts..

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata...

get some rest akak
kiter bukan robot
kang x cihat plak
TC na

RamRamCute berkata...

Phew! memanatkan...dengar citer pun dah naik semput nafas....take leave get some rest quietly rest in KL..apa macam??

Unknown berkata...

aiyooo....kompleks....rehatkan diri sebentar bersama kit kat....we need a rest =)