SEGMEN BLOGLIST NASZ BULAN MEI 2012

3 comments
Assalamualaikum.....


Segmen lagi nie yer..... Hehehehehhehe

This time Segmen NasZ pula. Teringin pula nak tgk blog kita ada dalam bloglist NasZ


NasZ kata :

1.  Buat satu entry baru dengan copy gambar header saya kat atas, pastekan ke entry tersebut dan linkkan ke post ini.

2.  Salin tajuk ni, "SEGMEN BLOGLIST NASZ BULAN MEI 2012"
3.  Tulis sebab korang nak join bloglist Nasz Bulan Mei 2012. Jangan lupa untuk VOTE saya setiap hari di  http://goo.gl/ZdZT9.


4.  Publishkan dan letakkan link entry tersebut ke dalam ruang komen di bawah.


Kita nak join sebab nak tumpang populariti NasZ. Semoga trafik blog kita semakin mantap agar kita boleh share postings blog kita kepada public dengan lebih meluas. Semoga ramai yang mendapat manfaat.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

3 thoughts..

Unknown berkata...

salam..nk join jgk tp kene tunggu mood dlu..hehe.. tq kak.. :)

Pecinta pink^^ berkata...

salam singgah bw sini..dtg dri segmen same..jmput bw blog saya di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/segmen-bloglist-nasz-bulan-mei-2012.html thanx:D

Nasz berkata...

thanx sudi join. saya dah letak link korang kat bloglist Mei 2012 di side bar. silalah check ye? kalau sudi letaklah link saya kat bloglist korang. Hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM