Rabu, 24 Oktober 2012

WW : Anda Monyet Ke...?

Assalamualaikum.....

7 thoughts..:

Mrs Velentine berkata...

BERFIKIR NI KALAU MAU BUANG SAMPAH

Deqla manjew berkata...

haha.. tu saja nk perli..sbb mmg ramai sgt "monyet" suka buang smpah merata...hikhik

Hazmin Hamudin berkata...

Hahaha... Fikir sejuta kali kalau nak buang sampah merata macam ni.

Zurina berkata...

hahaha...sape yg buang tu kiranya ank berank/sedara monyet la jugak...kikiki

Sari Yusa Ibrahim berkata...

bagus ni kalau tampal kat kawasan kolej akak.. huhu..

baru hari tu post status jap kat fb psl monyet jer yg buang sampah merata2..

Daddy Ziyyad berkata...

memang ramai monyet kat malaysia ni..:)

Aziela berkata...

MV : Terkesan sungguh kan...

Deqla : Kat tepi signboard tu pun ada sampah...

Hazmin : Masih ada yang tak berfikir

/zurina : Ha, itu memang relevan tu kak...

Sari Yusa : Sila tampal kak. Sure memberi kesan..

Daddy Ziyad : Ramai dan banyak...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink