Jumaat, 26 Oktober 2012

Selamat Menyambut Aidil Adha

Assalamualaikum.....


Selamat Menyambut Hari Raya Korban.

Rasanya tak perlu dihuraikan di sini. Semua orang dah faham apa maksud korban di sini. Banyak konteksnya. Dari kecil kita dah disajikan dengan penjelasan korban. Maka, korbankanlah apa yang boleh untuk kebaikan.

Bagi yang dah cukup umur tu, hati2 makan daging. Level kolesterol kita x nak mencanak naik pula lepas nie..


4 thoughts..:

azieazah berkata...

Tak kira daging pun, kalu makan lebih-lebih pun mudarat juga..

Suhami Ahmad berkata...

selamat hari raya korban hakak aziela....huhu

Deqla manjew berkata...

x terlewat ke deqla ucp ni..salam aidiladha kak.. :)

Aziela berkata...

Azieazah : Betul lah kak Azie....

Suhami : Ko baruuu nak jenguk blog ahkak nie kan...

Deqla : Belum terlewat...Selamat juga yer...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink