Rabu, 31 Oktober 2012

Penjelasan WW My Rainbow Hari Ini

Assalamualaikum.....

Memang pelik kan tengok gambar tu...

Nothing much pun sebenarnya.

Itu sebenarnya adalah manik2 yang terlekat pada fabrik kain baju kurung yang luruh atas kerusi kita di pejabat.

Itu jer..


Sebenarnya kita nie memang jenis yang agak ganas sikit. Hubby selalu tegur. Cuba kalau nak duduk tu, elok2. So, memang tak berapa suka sangat pakai baju yang ada manik2 nie. Tapi most of baju kurung kita, semuanya hubby yang pilih dan belikan, so pasrah jer lah.

Tapi tu lah, habis segala manik2 tu tanggal.

Nak buat macam mana, dari kecil lagi kita nie memang agak lasak sikit. Duduk dengan atuk nenek di kampung, kawan dengan budak2 kampung so macam2 aktiviti yang kita buat. Itupun untung gak sebab pandai pakai kain batik kat rumah hasil paksaan nenek sejak umur 6 tahun.

So, kerusi kat opis tu akan sentiasa dapat 'runtuhan' manik selagi baju kita ada manik. Hehehehehe....

19 thoughts..:

Mrs Velentine berkata...

ok tahu dh

Deqla manjew berkata...

wahh.. lasak yer kak.. hikhik...kesian manik2 tu.... :p

Hazmin Hamudin berkata...

Lasak betul sampai abis manik2 tu tanggal.. Hehe

NzA berkata...

Hahaha.....boleh geng dgn Beby najdah nie.....dia pn slalu kena marah dgn akak sbb slalu rosakkn manik blink2 kt baju.......

Suhami Ahmad berkata...

wah kakak aziela...chantek dah blog...gtahu la atok cmno nak buek

p/s : jawapan aritu ikan paus (pause) kan? kan?

Misz Mieza berkata...

Owh.. Manik rupanya.. MM pon ganas gak.. Takley pakai benda2 yang feminin sangat.. Hancus sudahnya.. Hehe..

Azham Vsvc berkata...

Wah...blog akak berwajah baru! Menarik dan segar....jap nak terjah entry2 lain heheh!

azieazah berkata...

Bertuahnya badan, semua baju kurung hubby yang pilih. Saya, semua pilih sendiri sebab myhubby tak pandai langsung bab kain orang pompuan nih..

Zurina berkata...

xpe aziela...ganas tp tetap ayu...hehe

Aziela berkata...

MV : Macam gempak jer kononnya kan..

Aziela berkata...

Deqla : Akak memang lasak dekkk..

Aziela berkata...

Hazmin : Kalah lelaki kan...

Aziela berkata...

NzA : Yeay...ada geng

Aziela berkata...

Suhami : Akak tompah kek Cik Ros..heheheh.

Jawapan : Erk..salah! Jawapan eh Ikan tersopit kek colah kayu ko, batu karang ko..apo2 yolah..janji ikan tu tersopit. Ni soklan maso pertandingan memancing kek PD arie tuh tok..

Aziela berkata...

MM : yeay, ada geng lagi...

Aziela berkata...

Azham : Suka ker..? Hehehhehe. Welcome back adik..

Aziela berkata...

Azieazah : Saya nie memang tak ada taste perempuan kak. Hubby saya yang lebih kreatif...hehehehehhe

Aziela berkata...

Zurina : Ayu kewww..? Hihihi..tengkiu kak...

Nur-nba berkata...

Biasalah tu kak.. Batu2 yang ada kat tudung bawal Nur pun selalu tanggal juga.. (ada alasan nak beli tudung baru.. hehe)

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink