Rabu, 26 September 2012

WW : Bila Rakyat Malaysia Nak Berubah?

Assalamualaikum.....





12 thoughts..:

Salmi Khairil berkata...

itulah bila sorang dah buat ramai yang mengikut..rasanya arahan tu dalam bahasa melayu..tp itulah payah nak cakap..

Mira Adzlia berkata...

huhu...da jd kebiasaan, mmg ssh nk ubh...

Mrs Velentine berkata...

no komen..

Cik Kamoo berkata...

buta huruf tu kak ...

Sari Yusa Ibrahim berkata...

entahlahhh... payah.. payah.. susah nak cakapkan...

:: Mrs.Eady :: berkata...

susah ke nak susun??

Rai Ourkizuna berkata...

masalah attitude..pagi tadi lalu tepi sg klang sedih tengok sg klang yg lesu penuh sampah..

Dkna Abza berkata...

apa pon terserah kat individu :)

Iffah Afeefah berkata...

okey fine mende ni slalu jd

iffah tak tahu bilelah nk ubah

kdng iffah pon jadi mls juga

~aYu~ berkata...

bila dah ada kemudahan tak digunakan dgn baik.. begitula org kita..

Rahmah Ram Ram berkata...

hihihi...sukar mengikut arahan!!

Aziela berkata...

Salmi : Dlm bahasa Melayu, tapi tetap tak boleh nak patuh.

Mira : Kita mula ubah diri kita, keluarga kita dan jiran2 kita. Insyaallah, boleh

Mrs Valentine : tak terkata kan...

Cik kamoo : Hahahah...penat gomen buat sekolah..

Sari Yusa : Payahkan...

Mrs Eady : Mat Saleh semua boleh jer susun elok2.

Rai : Definetly Rai.. Mcm mana kita nak bertamadun

Dkna : Terserah mcm mana kita bentuk keluarga

Iffah : Nnt cikgu ajar anak murid susun kasut yer...

-ayu- : Bukan nak suruh jadi x elok kan...

Rahmah : Pening dgn orang mcm nie kan..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink