Jumaat, 20 Mei 2011

Kerja Kosong (Akaun) : Temporary (Sila hebahkan!)

Assalamualaikum...

Keje kosong..keje kosong...!!! Mari..mari!!!

Ha..opis kita ada nak cari temporary Accounts Clerk. Sementara jer, sebab nak gantikan sorang staff maternity leave. Details :

Location : Bukit Jalil, K.L.
Duration : 3 months
Effective from : June to August 2011
Salary : negotiable
Working Hours : 9.00 to 6.00 (Mon to Fri)
Job Scope : Prepare cheque, calculate claims and booking flights and hotels.


Ok..sesiapa yg sedang bercuti sem tu, di alu2kan.. Dapat juga pengalaman kan... di samping income sampingan.

Kalau ada sesiapa kenalan ke, sedara mara ke pun boleh juga. Minta tolong la kalau ada sesiapa yang sudi hebahkan. The power of blogs...oyeaahh!

Ok..sesiapa yang berminat, sila hantar e-mail kat kita yer...
aziela.adam@gmail.com

Tarikh tutup : 27 Mei 2011.


Thank you....

7 thoughts..:

gadisBunga berkata...

ala. kalau keje sabtu ahad boleh le saya menerai..hihihi~

Lulu caldina berkata...

lulu dah hebahkan kak... :)
semoga dapat apa yang dicari..

Aziela berkata...

GB : alaa..GB dah taraf2 profesional...

Aziela berkata...

Lulu : Tak dapat bayangkan berapa bersyukurnya akak dapat petolongan dari Lulu... terima kasih tidak terhingga...

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

saya nak!!!!! saya baru jer abis diploma...nga tngu cari kerja...tapi tak ada ape berita pon...huhuhu...saya ambik dip akaun

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

apa nama syrikat tu..saya dok bangi...

Suhami Ahmad berkata...

Atok dah hebahkan, kak...moga dapat staf yang berkaliber...hihi

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink