Selasa, 13 September 2011

Movie Review : Hantu Bonceng

Assalamualaikum.....


Google
Saturday bebaru nie, kita memenuhi permintaan Adam utk tonton cerita nie.
Kelakar weh. memang kelakar. Komedi sungguh. Takut ada ker? Err...utk yang super penakut macam kita, ada la sikit..untuk yang biasa2 tu, tak takut langsung!
Tapi menarik la. Ceritanya bukan sebab hantu tu membonceng motor si Zizan, tapi sebab dia mati masa membonceng Zizan. Dia kaco2 Zizan tu, sambil terbang sebelah motor yang tengah berjalan jer.

Tapi jalan cerita nya menarik la. Simple, tapi memang jelas mesejnya.

Er...sesaper yang nak bawa anak kecil, sila jangan berbual tentang 18sx yang wujud dalam cerita nie secara terang dan jelas yer. Kasik cover sket. Kita yang dewasa nie fahamlah, tapi yang kecik2 x paham.

Ok..enjoyabale. Tapi macam rugi laa nak tgk kat wayang. Aihh..anak punya pasal kan. 

8 thoughts..:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah dah tgk...huhu

Nora Shahaira berkata...

dah lama tak gi wayang ngan hubby..sejak si sulung ni lahir lagi..

amin kan aje doa akak kot2 dapat girl..tp kan kak..sekarang ni malam susah nak ti do dah...rasa-rasa mcm kompom ni..susah sgt doktor nak kompom kan kan...haha

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) berkata...

ntah bila nk tgk citer ni...
ramai yg ckp best!

Entri terbaru Jom Buat Duit Dengan HeartBeat!

Suhami Ahmad berkata...

wahh...atok x tgk lgi...tp banyak jee feedback koba sodap...kak ziela, bulih tinggalkan no phone kat email atok? nak tanyo pasal cheng tu..

suham_mie@yahoo.com

Aziela berkata...

Hawa : Alaa...jap lagi, Hawa mesti dapat tgk. Awak kan rajin donlod..hehehehe

Aziela berkata...

Nora : Tak yah tunggu husband..pergi dengan anak2 jer Nora...mcm akak..hehehhe

Aziela berkata...

Ahmad Hisyam : Memang best...

Nora Shahaira berkata...

kalo anak besar mcm akak..best aaaa...tgh ni anak bergayut..huhu

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink