Segmen Hasrul Hassan : Kejayaan Manis Blog Saya

2 comments
Assalamualaikum.....

En Hasrul buat segmen pagi ni. Segmen tutup pukul 5.00 petang hari nie. Jom ramai2 join dengan klik SINI. Jangan malu2 ok...

Kejayaan manis blog ini?

Well...saya tak rasa blog ni ada apa2 kejayaan lagi. Furthermore, apakah ukuran kejayaan sesebuah blog? Adakah dengan follower yang ramai, pendapatan yang tinggi, atau menjadi celebrity?

Saya rasa blog saya belum layak lagi kalau nak katakan ada kejayaan. Cuma kenangan manis yang membuatkan saya gembira dan rasa seperti di awang2an tu banyaklah juga. Ok, meh saya cuba senaraikan setakat apa yang saya ingat.

1.) Saya dapat follower yang lebih daripada 10 dengan mendadak selepas menyertai segmen Ben Ashaari.
2.) Along the road, saya banyak dapat tambah follower dari segmen Hasrul Hassan sendiri, Lulu Caldina, Naser dan beberapa contest serta giveaways.
3.) Baru2 ini, akaun nuffnang nie saya mula bergerak dari digit RM0.00. Walaupun sangaaaaaat perlahan, tapi mampu membuktikan pada diri sendiri dan hubby yang blogging ini bukanlah aktiviti yang tidak berhasil.
4.) First blogger yang buat entry tentang blog saya ialah Aura Jari Nora. Saya sungguh2 gembira masa tu.
5.) Saya dipromosikan oleh Ben Ashaari di salah satu entrynya rentetan komen yang saya berikan kepada beliau.
6.) Komen saya juga dijadikan entry oleh Naser (NasZ) di salah satu entry beliau. I was proud of myself. Thank you Mr. Naser.
7.) Last but not least, kawan baik saya, Puan Rahmah yang tak jemu2 mendorong dan membantu saya dalam mendalami ilmu blogging. I owe you which I do not know how to pay it back...

Walaupun macam : nothing pun..?, tapi ini adalah antara kenangan manis saya dengan dunia blog. Saya teringin berjalan laju (briskwalk) dan berlari, tapi berikan laluan untuk blog saya merangkak dulu.

Terima kasih En Hasrul Hassan untuk segmen ini. Saya terharu semasa menaip dan segmen ini menyedarkan saya betapa eratnya hubungan saya dengan blog saya. I love you, blog! You are My Rainbow.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 thoughts..

RamRamCute berkata...

Awak u don't owe me anything...yang penting kita (awak dan saya) sama-sama baru dan mendalami ilmu blogging serta taktik untuk menaikkan trafik pada blog masing-masing.

Thank you for being my friend and my good neighbour. :)

Sememangnya awak BERHAK!!

Aziela berkata...

Rahmah : Aduh...dah terbang melayang dah nie...