SEGMEN NASZ : SAYA SAHUT CABARAN ANDA!

2 comments
Assalamualaikum.....



NasZ baru buat segmen yang agak mencabar. Yess..kembali ke zaman Hang Tuah lah kita semua yer... Hehheheheheiiii Jebatt! Aku cabar kau sahut cabaranku....!!

Memang agak complicated sikit, dan perlukan komitmen yang tinggi. Segmen ditutup 11.00 malam esok. Apa yang complicated? Sila ke blog Mohd Naser untuk undang-undang lanjut.

Kita pun terfikir2 tadi, sanggup nak join ke tak. Tapi, cuba jer lah dulu. Oh yer, sesiapa yang cabar kita, teruskan, kita akan reply next week jer nanti yer...

Kita terima cabaran anda...!
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 thoughts..

Jenny Pa-un berkata...

saya ke sini untuk mencabar anda :P

takut tak takut tak??

http://alyajane.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

visit mine hehe. kalau sudi join my first GA sekali ye hehe

Ain Zayy berkata...

salam..saya ke sini nak sahut cabaran akak..
gentar tak-gentar tak ? haha