HASRULHASSAN.COM - Inilah Blog Saya

12 comments
Assalamualaikum.....

Apa khabar semua hari ini? Kita dah rasa sedikit sihat hari ni. Syukur Alhamdulillah. Malam tadi tidur awal dan rehat secukupnya. Tak makan pun ubat selsema yang doktor bagi sebab takut ting tong lagi.

Oh yer...semangat sket hari nie nak join segmen En Hasrul Hassan dari blog Bangku Kosong. Sila klik SINI untuk turut serta.

Permulaan story kita buat blog ialah bila terjumpa kawan lama kita semula, Dd. Terlalu banyak nak tau tentang dia dan nak cerita pun mungkin ambil masa. Dia perkenalkan pada kita blog dia dan kita baca segala kisah dia sejak kali terakhir kami berjumpa. Walaupun x detail, tapi rough idea tu ada. Kejadian ini memberikan kita kesedaran bahawa blog ini amat berfaedah untuk merekodkan journal kehidupan kita. Dan kita baru tahu bahawa setiap orang boleh menulis apa sahaja melalui blog. Cerminan kepada diri mereka sendiri.

Sejak dari itu, kita mula explore tentang blog sedikit demi sedikit dan mula mengorak jari menaip sehinggalah sekarang.

Dorongan basically adalah daripada komuniti blogger sendiri. Sertai segmen, bermakna kita semua bersedia untuk bergaul dengan masyarakat blogger. Terima kasih semua...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

12 thoughts..

Tanpa Nama berkata...

hye saya dari segmen sama.jemput singgah dan follow blog saya ye.saya follow sini :)

RamRamCute berkata...

hehehe...gatal terjah sini ..dari segemen sama.. :0

Unknown berkata...

rekod journal kehidupan memang itu fungsi utama untuk memiliki blog.. setuju dengan awak dengan menyertai segmen kita bersedia untuk bergaul dengan masyarakat blogger :)

Happy blogging,yer..^^

Btw, Eza singgah sini dari segmen yang sama.

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Hafiz Rahim berkata...

Singgah dari entry yang sama

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Segmen HasrulHassan.Com - Inilah blog saya"

Unknown berkata...

Hi! Saya singgah dari segmen Hasrul Hassan jugak :)

http://salwaismail.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

http://salwaismail.blogspot.com

Kancil 8349 berkata...

betul tu....cerita pengalaman kita...kalau nak cerita kat orang lain belum tentu nak dengar...letak cerita kat blog...tentu ada yang berminat...

kalau sudi singgahlah ke blog Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-bk-inilah-blog-saya.html

Mish Eyryn berkata...

ryn singgah dari segmen same :)
hehe.. teruskan b'blogging dear !
meh laa tengok blog ryn jugakk..

Unknown berkata...

singgah jap! dri segmen sama ^^

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Faz Abas berkata...

Jalan-jalan ambik angin lepas keje dr segment HH.

jom singgah blog saya (list 1, no 13).

cantik sgt rainbow itu!

EkaTikah berkata...

huhu, singgah sini dari segmen yang sama..kita satu group..salam perkenalan :)

miss jambu berkata...

Datang dari segmen yang sama
Datang nak ziarah rakan blogger ^^
dah follow awak ^^

dah join segmen genk??Kalau belum marilah join

JEMPUT JOIN SEGMEN GENK[tinggal dua hari lagi!!hehe]

New Entri:
GENK DI BELGIUM

Amalina Lee berkata...

Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html