Jalan-jalan ke Kota Bharu 2011 - Part 8

2 comments
Assalamualaikum.....

Kita sambung.... Tahan nafas yer.... Entry nie tak jadi nak jadikan yang last. Ini 2nd last. Kenapa? Sajerr.... Kasi u all nyampah...hehehhehe. Apa orang kata? Benci2 sayang? Ha...sayang kannn...?

So, malam tu kami pun tidur dengan nyenyak. Maklumlah...dah keletihan dan kekenyangan. Esoknya, terus bersiap2. Kami plan untuk terus check-out dan bersedia balik ke Kuantan. Cumanya nak kena pergi ke Pengkalan Kubor untuk ambil jersey anak bujang yang di tempah tu. Apa2 hal pun...kita sarapan dulu.

Seperti yang diberitahu, harga bilik nie, termasuk sarapan untuk 2 orang. Orang di kaunter dah cakap. Tak adalah buffet sarapan atau yang mewah2. Mereka cuma akan belikan kuih dari kedai di luar dan siapkan air minuman jer. So, memang tak expect much la kan.

Jadi, pagi tu, kami di hidangkan dengan bungkusan ini. Macam, kalau ada guest yang sampai ke dewan makan nie, adalah waiter dia yang akan servekan kita makanan. Yang ada di atas meja hanyalah kopi dan teh. Makanan tu diorang akan bawa keluar dari dalam pantry mereka.





Yesss....itulah sarapannya. Sate ayam 2 cucuk serta nasi impit 4-5 ketul. Di ikat dalam plastik ialah kuah kacang untuk sate. Selain daripada tu, ada kuih badak sorang sebutir. Yogurt Nestle Bliss tu, kami beli sendiri.

Well..memang tak expect much...tapi tetaplah rasa berbaloi. Nampak macam sikit...tapi sebenarnya bila makan semua tu..minum pulak kopi... memang kenyang dan bertenaga rasanya. Lagilah rasa berbaloi2....

Ok..perut dah kenyang....angkut barang bawa masuk kereta dan check-out.

Kami teruskan perjalanan lagi... 

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 thoughts..

shida berkata...

gulp...dh ok sgt brekpest tu..heee~~~
shida xpenah lg smpai klate..enth bila smpai sana..ahaks..~~

sekadar satu coretan berkata...

bestnye gi jln2...
saye dah 4x tu pergi KB...suke makan nasik ayam kukus kat situ..mmg sedappp