Isnin, 17 Oktober 2011

Hidung Berlari

Assalamualaikum.....

Apa khabar semua? Kita doakan semua nya dalam keadaan sihat sejahtera. Agak sedikit kurang selesa bila tak sihat macam kita nie. Yer, hidung yang berlari tu, kita punya. Hehehhe..direct translation from running nose. Maksudnya tengah selsema...berhingus. Demam since Sabtu, tapi ada kurang sikit dah last nite. Cuma selsema nie baru nak start pula.

Ada tak petua tradisional untuk menghentikan selsema nie..?

6 thoughts..:

Rahmah Ram Ram berkata...

hehhe..kalau saya mesti duk tekap hidung dengan VICKS..rasa macam takleh bernafas dah... :)

Rai berkata...

kalau saya makan vitamin c banyak2..sehari sampai 4-5 kali makan....lepas tu banyakkan minum air suam. lagi bagus kalau rajin kumur dengan listerine ke apa ke..

semoga cepat sembuh!

^^eKaTiKaH^^ berkata...

hehe, samelah kite..kadang2 rase mcm nak tukar dgn hidung badut.. :p
bdw, moge cepat sembuh :)

Aziela berkata...

Rahmah : Ada minyak angin siam nie..saya belasah tenyeh jer..

Aziela berkata...

Rai : tu dok melantak vit c nie..

Aziela berkata...

eKaTikah : terima kasihhhh...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink