Nuffnang kita dah BERGERAK! Yeayy...

9 comments
Assalamualaikum.....

Tak reti la mcm mana nak buat nuffnang nie. Adala idea sikit2 hasil daripada nasihat senior2 bloggers. Paling penting..mesti dapatkan cara untuk menaikkan traffic blog. Traffic blog kita? Alahaaiiii.... Merangkak slow sangatlah kita nie.

Walau bagaimanapun... dah bergerak la juga daripada 0.00 pendapatan nuffnang tu. Tak sampai seringgit pun lagi... tapi sebagai pemangkin semangat..adala juga geraknya.

Terima kasih nuffnang...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

9 thoughts..

Rahmah Ram Ram berkata...

Insyallah lepas ni mesti ada pulangan....sabar sikit lagi...

azam berkata...

:) kena byk sabar.....hehehe

bukan senang nak jadi popular kan....kalau byk uv mcm blogger otai lain lah...15k sebulan pun blh dapat

IntaNBerliaN berkata...

xpa.. lama2 makin banyaklah tu... :-)

Azham Vosovic berkata...

alhamdulillah...sikit sikit menjadi bukit heheheheh

Aziela berkata...

Rahmah : Amiinn....

Aziela berkata...

azam : Hah...nk jadi popular tu la yang peritnya..

Aziela berkata...

IntanBerlian: Doa2nya macam tu lah..hehehehe

Aziela berkata...

Azham : Erkk..nak jadi bonggol pun belum lepas...nak kena busut dulu..pas tuh tanah tinggi...baru jadi bukit.. Uisshhh lamanya lagi...hehehehe

LittleGurl berkata...

gud luck ok! traffic kite pon slow macam siput sedut sobsob