Selasa, 4 Oktober 2011

PMR : Semoga beroleh kejayaan

Assalamualaikum.....

Hari ini semua calon2 PMR negara akan mula berdepan dengan ujian pertama. Kertas Bahasa Melayu pagi nie. Semoga berjaya adik2 semua. Ada yang obses, ada yang balance, ada yang takut2 manja dan ada yang tak ambik port langsung. Itu terpulang kepada remaja terbabit. Pada kita, perhatian dan dorongan keluarga yang penting untuk peringkat remaja ini kerana mereka masih di persimpangan untuk memilih haluan hidup.

Anyway, adik2 semua. Jangan perlekehkan apa yang PMR boleh 'buat' dalam kehidupan adik2. PMR inilah titik tolak untuk SPM, STPM, kerjaya, kehidupan dan hari tua adik2 semua. Perggh...dalam kan?

Pendek kata...


JANGAN BAWA TOYOL TAWW...DOSA!

Hehehe

2 thoughts..:

Azham Vosovic berkata...

adik lelaki saya adalah dalam golongan tak amek port tu...lepas seminggu ni dia merdeka lah...

Aziela berkata...

Azham : Lelaki nie lain sikit. Kadang NAMPAK macam x amik port, tp dlm diam, diorang dah pulun.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink